Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1 Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) společnosti KPA ONE s.r.o., se sídlem Havránkova 51/73, 619 00 Brno, IČ 26921286, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 45409 (dále jen „pronajímatel“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy o pronájmu inventáře nebo objednávky (dále jen „objednávka“) uzavírané mezi pronajímatelem a jinou fyzickou nebo právnickou osobou (dále jen „nájemce“) prostřednictvím internetové půjčovny pronajímatele. Internetová půjčovna je pronajímatelem provozována na webové stránce umístněné na internetové adrese www.kparental.cz (dále jen „webová stránka“ nebo „webové rozhraní“).
1.2 Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy o pronájmu inventáře či objednávky.
1.3 Znění obchodních podmínek může pronajímatel měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
2. UZAVŘENÍ ZÁVAZNÉ OBJEDNÁVKY
2.1 Veškerá prezentace inventáře umístěná na webové stránce půjčovny je informativního charakteru a pronajímatel není povinen uzavřít závaznou objednávku ohledně tohoto inventáře. Veškeré informace zobrazovaná v popisu inventáře na webové stránce pronajímatele jsou nezávazného charakteru, což bere nájemce na vědomí. Nájemce je ohledně využití těchto informací povinen vždy kontaktovat odborného pracovníka pronajímatele.
2.2 Webové stránka půjčovny obsahuje informace o inventáři, a to včetně uvedení cen půjčovného jednotlivého inventáře a podmínek jeho používání. Ceny půjčovného inventáře a služeb jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty. Ceny inventáře zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány na webové stránce půjčovny.
2.3 Cena za dopravu a instalaci/deinstalaci inventáře na místo určení není součástí ceny půjčovného. Informace o nákladech spojených s dodáním inventáře a dalších služeb na přání nájemce budou nájemci sděleny v cenové kalkulaci zakázky a budou uvedeny v nájemní smlouvě.
2.4 Pro objednání zapůjčení inventáře vloží nájemce ve webovém rozhraní půjčovny do košíku poptávané položky. V souhrnné sekci doplní informace o dopravě a způsobu platby, případně vloží dotazy na další požadované služby spojené s dodáním konkrétních položek.
2.5 Poptávku odešle nájemce pronajímateli kliknutím na tlačítko „Odeslat poptávku“. Údaje uvedené v poptávce jsou pronajímatelem považovány za správné. Pronajímatel neprodleně po obdržení poptávky toto obdržení nájemci potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty nájemce uvedenou v uživatelském rozhraní či v poptávce (dále jen „elektronická adresa nájemce“).
2.6 Při registraci na webové stránce je uživatel povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Osobní údaje uvedené v uživatelském účtu je uživatel při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Při registraci nájemce souhlasí se zasíláním obchodního sdělení v souladu s § 7 ods. 3 zákona č.480/2004 Sb.. Pokud bude chtít nájemce svůj souhlase zasíláním obchodních sdělení zrušit, zašle toto své vyjádření na e-mail rental@kpa.cz.
2.7 Pronajímatel po obdržení poptávky od nájemce vypracuje cenovou nabídku, kterou neprodleně zašle nájemci na elektronickou adresu, kterou uvedl v poptávce. V této cenové nabídce bude nájemce vyzván k písemnému potvrzení této cenové nabídky nebo k jejímu připomínkování, či doplnění.
2.8 Finální verzi oboustranně odsouhlasené cenové nabídky je nájemce povinen potvrdit písemnou formou objednávky a toto potvrzení zaslat na elektronickou adresu pronajímatele rental@kpa.cz.
2.9 Pronajímatel je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství inventáře, výše ceny půjčovného, předpokládané náklady na dopravu a další služby) požádat nájemce o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
2.10 Smluvní vztah mezi pronajímatelem a nájemcem vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je pronajímatelem zasláno nájemci elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty nájemce.
2.11 Stornování objednávky nájemcem lze realizovat emailem na rental@kpa.cz a to nejpozději do 7 dnů před předáním objednaného inventáře nájemci – započetím zápůjčky.
2.12 Nájemce souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání objednávky. Náklady vzniklé nájemci při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením nájemní smlouvy si hradí nájemce sám.
2.13 Objednávka je platná po sjednanou dobu, přičemž počíná dnem zapůjčení / doručení inventáře nájemci a končí dnem předepsaného vrácení inventáře pronajímateli.
2.14 Při převzetí pronajatého inventáře je nájemce povinen předložit platný průkaz totožnosti. V případě, že se jedná o podnikající subjekt, taktéž kopii živnostenského oprávnění.
2.15 Nájemce bere na vědomí, že mohou nastat případy, kdy nedojde k plnění objednávky mezi pronajímatelem a nájemcem, a to zejména v případě, že nájemce objedná zapůjčení inventáře za cenu, která byla zveřejněna omylem v důsledku chyby pronajímatele. O této skutečnosti bude nájemce neprodleně informován.
2.16 Nájemce bere na vědomí, že pronajímatel není povinen realizovat objednávku a může odmítnout registraci, a to zejména s osobami, které dříve porušili obchodní podmínky.
3. CENA ZA PRONÁJEM INVENTÁŘE A PLATEBNÍ PODMÍNKY
3.1 Cenu za pronájem inventáře (dále jen „půjčovné“) a případné náklady spojené s dodáním a dalšími službami dle objednávky, může nájemce uhradit pronajímateli následujícími způsoby:
- v hotovosti v provozovně pronajímatele
- v hotovosti na dobírku v místě určeném nájemcem v objednávce pro dodávku inventáře
- bezhotovostně převodem na účet pronajímatele č. 4401665001/5500, vedený u
Raiffeisenbank, a.s. (dále jen „účet prodávajícího“).
3.2 Společně s cenou půjčovného je nájemce povinen zaplatit pronajímateli také náklady spojené s dopravou a dodáním inventáře, instalací a deinstalací inventáře na místě akce, poštovného a dalších služeb ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále cenou půjčovného i náklady spojené s dodáním inventáře.
3.3 Pronajímatel může požadovat od nájemce zálohu či kauci, jejíž výše bude nájemci písemně sdělena při potvrzení objednávky pronajímatelem.
3.4 V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je cena půjčovného splatná při převzetí zapůjčeného inventáře. V případě bezhotovostní platby je cena půjčovného a smluvených záloh splatná v termínu splatnosti, uvedeném na faktuře – daňovém dokladu.
3.5 V případě bezhotovostní platby je nájemce povinen uhradit cenu půjčovného dle údajů uvedených na faktuře. V případě bezhotovostní platby je závazek nájemce uhradit cenu půjčovného splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet pronajímatele.
3.6 Pronajímatel je oprávněn, zejména v případě, že ze strany nájemce nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl.2.7.), požadovat uhrazení celé ceny nájemného ještě před předáním zapůjčeného inventáře nájemci.
3.7 Pronajímatel vystaví nájemci daňový doklad – fakturu. Pronajímatel je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví pronajímatel nájemci po uhrazení ceny půjčovného nebo po řádném vrácení inventáře a zašle jej buď v elektronické podobě na elektronickou adresu nájemce, nebo přiloží doklad k inventáři při jeho expedici.
3.8 Nájemce bere na vědomí, že při prodlení s platbou nájemného, pokuty nebo jiné faktury od pronajímatele po dni splatnosti faktury – daňového dokladu je nájemce povinen uhradit smluvní úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý započatý den následující po datu splatnosti, uvedeném na faktuře. V případě neuhrazení dluhu ani po zaslání upomínky na neuhrazenou fakturu od pronajímatele, je nájemce povinen uhradit pronajímateli také náklady spojené s vymáháním dluhu právní nebo soudní cestou.
4. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY - OBJEDNÁVKY
4.1 Nájemce bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od objednávky, kterou tvoří inventář upravený nebo vyrobený na přání nájemce nebo pro jeho osobu.
4.2 Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 4.1 obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od objednávky odstoupit, má nájemce v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od objednávky odstoupit, a to do 7 dnů před převzetím nebo dodáním inventáře nájemci. Odstoupení od objednávky musí být pronajímateli odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Odstoupení od objednávky musí nájemce zaslat písemnou formou na adresu elektronické pošty pronajímatele rental@kpa.cz.
4.3 V případě odstoupení od objednávky dle čl. 4.2 obchodních podmínek se objednávka od počátku ruší. V případě již provedené platby, vrátí pronajímatel peněžní prostředky přijaté od nájemce do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od objednávky nájemcem, a to bezhotovostně na účet nájemce.
4.4 V případě odstoupení od objednávky ve lhůtě kratší, než 5 dnů před převzetím nebo dodáním zapůjčeného inventáře nájemci – započetím zápůjčky, je pronajímatel oprávněn účtovat nájemci stornopoplatek ve výši 100% celkové ceny objednaných služeb půjčovného a ostatních služeb dle Kalkulačního listu. Na tento stornopoplatek pronajímatel vystaví nájemci řádný daňový doklad – fakturu, splatnou do 14 dnů od vystavení daňového dokladu a zašle ji v elektronické podobě na elektronickou adresu nájemce. V případě již uhrazené zálohy pronajímateli, je pronajímatel oprávněn použít tuto zálohu na částečnou úhradu storno poplatku.
5. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZAPŮJČENÉHO ZBOŽÍ
5.1 V případě, že je způsob dopravy smluven na základě požadavku kupujícího – na dopravu zajištěnou pronajímatelem, nese pronajímatel riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
5.2 Je-li pronajímatel dle objednávky povinen dodat inventář na místo určené nájemcem v objednávce, je nájemce povinen převzít zapůjčený inventář při dodání.
5.3 V případě, že je z důvodů na straně nájemce nutno inventář doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je nájemce povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním inventáře, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
5.4 Při převzetí inventáře od pronajímatele nebo náhradního přepravce je nájemce povinen zkontrolovat druhy a počty zapůjčeného inventáře a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit pronajímateli.
5.5 Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky pronajímatele.
5.6 Pronajímatel si vyhrazuje právo odmítnout realizovat službu instalaci objednaného inventáře u zákazníka, pokud prostředí (ve kterém má být služba provedena) není hygienicky způsobilé, je znečištěné, vznikne-li neodstranitelná překážka, nebo není prostor připraven pro montáž daného typu nábytku. Pokud tato situace nastane, je považována za překážku na straně nájemce a ten je povinen uhradit prokazatelně vzniklé náklady a storno poplatky stanovené těmito obchodními podmínkami.
6. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
6.1 Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
6.2 Pronajímatel ručí nájemci, že inventář při převzetí nemá zásadní vady, bránící jeho použití. Zejména pronajímatel ručí nájemci, že v době, kdy nájemce inventář převzal:
- má inventář vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které
pronajímatel popsal a které odpovídají běžnému stavu takového inventáře,
- se inventář hodí k účelu, který pro jeho použití pronajímatel uvádí nebo ke kterému se inventář
tohoto druhu obvykle používá,
- je inventář v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti
6.3 Ustanovení uvedená v čl. 6. obchodních podmínek se nepoužijí u inventáře pronajímaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebený inventář, na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou inventář měl při převzetí nájemcem, nebo vyplývá-li to z povahy inventáře. Právo z vadného plnění nájemci nenáleží, pokud nájemce před převzetím inventáře věděl, že tento má vadu, anebo pokud nájemce vadu sám způsobil.
6.4 Práva z vadného plnění uplatňuje nájemce u pronajímatele na adrese jeho provozovny. Zákazník je o vyřešení reklamace vyrozuměn prostřednictvím e-mailu.
6.5 Další práva a povinnosti stran související s odpovědností pronajímatele za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.
6.6 O některých okolnostech souvisejících s reklamací pojednává zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Pronajímatel neodpovídá za vady, které nájemce na inventáři způsobí nedodržením obecných zásad zacházení s tímto inventářem, popř. zásad speciálních, se kterými jej pronajímatel seznámil.
7. ODPOVĚDNOST A POVINNOSTI NÁJEMCE
7.1 Nájemce plně zodpovídá za ztráty a poškození pronajatého inventáře, které mu budou doúčtovány na konečné faktuře – daňovém dokladu, po vrácení pronajatého inventáře.
7.2 Nájemce byl před uzavřením nájemní smlouvy upozorněn a bere na vědomí, že:
- pronajímaný textil nesmí nájemce umístit na mokrý, bahnitý nebo znečištěný povrch. Mokré a vlhké textilie musí nájemce před navrácením pronajímateli řádně usušit.
- pronajímaný textil bude odepsán až po návratu z jeho čištění. V případě, že bude shledána na textilu skvrna nebo jiné poškození, bude považován jako dále nepoužitelný, nájemci bude vrácen a účtován jako způsobená škoda. Pronajímatel sdělí nájemci výši škody na pronajatém textilu nejpozději do 15 dnů od navracení inventáře.
- pokud nájemce nevrátí pronajatý inventář pronajímateli ve stanovené lhůtě, uvedené na nájemní smlouvě, je povinen uhradit nájemné za každý započatý den po termínu vrácení inventáře uvedeného na nájemní smlouvě, dle ceníku nájemného pronajímatele, až do řádného navrácení inventáře pronajímateli.
- po převzetí pronajatého inventáře nájemce za tento inventář plně zodpovídá a nese odpovědnost za jeho ztráty a vzniklé škody. Pronajímatel nájemci důrazně doporučuje pronajatý inventář pojistit.
- pronajatý inventář bude nájemce, v případě vlastní nebo sjednané dopravy, přepravovat v uzavřeném dopravním prostředku pro to určeném a inventář bude vždy dobře a bezpečně uložen a zajištěn.
- při zjištěných škodách nebo ztrátách na zapůjčeném inventáři bude s nájemcem nebo s jím určenou odpovědnou osobou sepsán Protokol o škodách a ztrátách z půjčovného.
- v případě řešení ztrát a škod pojišťovnou nájemce, hradí nájemce 100% vzniklé škody a ztráty pronajímateli nejpozději do 30 dnů od vyčíslení vzniklé škody.
- veškeré zákazy a doporučení zobrazovaná v popisu inventáře na webové stránce pronajímatele jsou závazné, což bere nájemce na vědomí. Nájemce je povinen se při manipulaci a užívání zapůjčeného inventáře vždy těmito zákazy a doporučeními řídit a řádně je dodržovat, aby nedošlo ke zničení zapůjčeného inventáře. V případě nedodržení řádného užívání inventáře a poškození nebo zničení inventáře je pronajímatel oprávněn nájemci účtovat pokutu až do výše plné hodnoty nového inventáře.
7.3. Pronajímatel je oprávněn před nebo při předání pronajatého inventáře nájemci (po předchozí domluvě) požadovat po nájemci uhrazení kauce na pronajatý inventář. Tato kauce je vratná v plné výši po řádném navrácení úplného a nepoškozeného pronajatého inventáře v termínu, uvedeném na nájemní smlouvě. V případě navrácení neúplného, poškozeného nebo necelého množství pronajatého inventáře nebo po termínu vrácení sjednaném v objednávce, je pronajímatel oprávněn si vzniklé škody a ztráty vyúčtovat a odečíst z vratné kauce.
7.4 Uzavřením nájemní smlouvy vzniká nájemci právo užívat pronajatý inventář v souladu s těmito obchodními podmínkami. Nájemce není oprávněn pronajatý inventář ani jeho příslušenství pronajímat ani prodávat třetím osobám, ani právnickým subjektům.
7.5 Nájemce bere na vědomí, že pokud neuhradí smluvní zálohu nebo kauci do dne zápůjčky (dne předání pronajatého inventáře nájemci), uvedeného na objednávce, je pronajímatel oprávněn od objednávky odstoupit s okamžitou platností a plnění nebude naplněno – inventář nebude nájemci vydán ani doručen.
8. OSTATNÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
8.1 Nájemce převzetím pronajatého inventáře nenabývá vlastnictví k tomuto inventáři. Po celou dobu trvání pronájmu inventáře, až do vrácení pronajatého inventáře pronajímateli je majitelem inventáře pronajímatel.
8.2 Službu nemusí pronajímatel poskytovat v případě, že jejímu poskytování brání potíže na straně nájemce nebo na straně jiných osob. Službu tak nemusí pronajímatel poskytovat zejména v případě, kdy dojde k výpadkům v dodávce elektrické energie, výpadkům datové sítě, jiným poruchám způsobeným třetími osobami nebo zásahům vyšší moci.
9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
9.1 Ochrana osobních údajů nájemce, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
9.2 Nájemce souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).
9.3 Nájemce souhlasí se zpracováním osobních údajů pronajímatelem, a to pro účely realizace práv a povinností z nájemní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li nájemce jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů pronajímatelem také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení nájemci. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření nájemní smlouvy.
9.4 Nájemce bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní půjčovny) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat pronajímatele o změně ve svých osobních údajích.
9.5 Zpracováním osobních údajů nájemce může pronajímatel pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících inventář či osob, které budou inventář
instalovat/deinstalovat, nebudou osobní údaje pronajímatelem bez předchozího souhlasu nájemce předávány třetím osobám.
9.6 Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
9.7 Nájemce potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
9.8 V případě, že by se nájemce domníval, že pronajímatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života nájemce nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
- požádat pronajímatele o vysvětlení,
- požadovat, aby pronajímatel odstranil takto vzniklý stav.
9.9 Požádá-li nájemce o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu pronajímatel povinen tuto informaci předat. Pronajímatel má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
10. INFORMACE O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ PRO ÚČELY PLNĚNÍ
10.1 Totožnost a kontaktní údaje pronajímatele / správce osobních údajů:
- správcem Vašich osobních údajů je obchodní společnost KPA ONE s.r.o., se sídlem Havránkova 51/73, 619 00 Brno, IČ: 26921286, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 45409.
- kontaktní údaje správce jsou následující: adresa pro doručování Havránkova 51/73, 61900 Brno. Adresa elektronické pošty recepce@kpa.cz, telefon +420 731 506 556.
10.2 Zákonným důvodem zpracování Vašich osobních údajů je skutečnost, že toto zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy mezi Vámi a správcem nebo pro provedení opatření správcem před uzavřením takové smlouvy ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. b) Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních
údajů) (dále jen "nařízení“).
10.3 Účel zpracování osobních údajů je plnění smlouvy mezi Vámi a správcem či provedení opatření správcem před uzavřením takové smlouvy (objednávky).
10.4 Vaše osobní údaje budou správcem zpracovávány po dobu trvání účinků práv a povinností z příslušné objednávky/smlouvy, a dále po dobu nutnou pro účely archivování podle příslušných obecně závazných právních předpisů, nejdéle však po dobu stanovenou obecně závaznými právními předpisy.
10.5 Dalšími příjemci Vašich osobních údajů budou osoby zajišťující marketingové služby pro správce, osoby zajišťující provoz marketingových platforem a osoby zajišťující technické či organizační činnosti pro správce v souladu s pokyny správce (zpracovatelé osobních údajů).
11. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES
11.1 Nájemce souhlasí ve smyslu ustanovení § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb., zákon o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti) ve znění pozdějších předpisů, se zasíláním obchodních sdělení
pronajímatelem na elektronickou adresu či na telefonní číslo nájemce. Svůj případný nesouhlas s tímto ustanovením může nájemce zaslat na e-mail rental@kpa.cz.
11.2 Nájemce souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky pronajímatele z nájemní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač nájemce, může nájemce souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
12. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
12.1 Pokud vztah nájemce a pronajímatele obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
12.2 Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.
12.3 Kontaktní údaje pronajímatele: adresa pro doručování Havránkova 51/73, 619 00 Brno, adresa elektronické pošty rental@kpa.cz, telefon +420 733 534 033.
V Brně dne 4.6.2025